استيلي:سپاهان را غافلگير مي کنيم

 استيلي:سپاهان را غافلگير مي کنيم




 

 


استيلي:سپاهان را غافلگير مي کنيم


تاریخ : شنبه ،
23 مرداد 1389

سرمربي شاهن پارس جنوبي بوشهر گفت:تجربه شکست سپاهان را همراه با استيل آذين در اصفهان دارم و اميدواريم با بهره گيري از تجربياتم و همت بازيکنانم بتوانيم اين تيم پرمهره اصفهاني را در خانه اش غافلگير کنيم.


حمید استیلی افزود: سپاهان طی سه هفته اخیر نتواسته است حریفان خود را شکست دهد و در این بازی قطعاً برای کسب نخستین پیروزیش به میدان خواهد آمد.


وی با بیان اینکه بازیکنان سپاهان این روزها استرس بالایی دارند، اظهار داشت: ما می توانیم از استرس و ترس نبردن که در بازیکنان آنها وجود دارد به نفع خودمان استفاده کنیم.

سرمربی شاهن پارس جنوبی بوشهر اضافه کرد: در برابر سپاهان به هیچ عنوان تدافعی بازی نخواهیم کرد و به دنبال کسب امتیاز و شکست این تیم در اصفهان هستیم.

استیلی در پاسخ به این سئوال که قبول دارد تیمش در امر گلزنی با مشکل روبرو است، گفت: نتایج سه بازی اخیر موید همین است اما امسال دو مهاجم خوب به نام های حیدری و سلمانی به تیم شاهین ملحق شده اند که تا با تیم هماهنگ شوند ممکن است چند هفته به طول بینجامد.

استیلی افزود: متاسفانه محرومیت دو هفته ای ایمان حیدری نیز مزید بر علت شد و نتوانستیم از این بازیکن در خط حمله استفاده کنیم اما روز به روز وضعیت خط حمله شاهین نیز همانند خط دفاعیش بهبود پیدا خواهد کرد.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل